Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home1/goodheg4/public_html/wp-content/themes/apuslisting/post-formats/single/_single.php on line 23

איך ריקודי בטן למתחילים

אז אתה רוצה ללמוד איך לרקוד בטן אבל אתה לא בטוח מאיפה להתחיל! התשובה הנכונה היא: ממש כאן, ממש עכשיו. במאמר זה, אני אראה כיצד לרקוד בטן עם שלבים ברורים כיצד להניע את הגוף שלך.

הצבה ובידוד של קבוצות שרירים מסוימות

כאשר אנשים לומדים לראשונה כיצד לרקוד בטן, אחד הדברים הקצביים הראשונים שהם מקבלים עליהם הוראה היא הקפצה קלה ובידוד קבוצות השרירים השונות שלהם, כגון טבילת הכתפיים, גלית עמוד השדרה, משיכת שרירי הבטן. כל ההוראה הזו נעשית על מנת שהתלמידים יגדלו בהבנה של החלקים השונים בגוף שלהם המשמשים לתנועות ספציפיות שלעיתים קרובות אינן מודעות כאשר לא מלמדים אותם באופן ספציפי או כאשר איננו מתמקדים בהם.

יציבה היא נושא מפתח שלעתים קרובות צריך להשחיז לפני כל ריקוד מתחיל כי זה באמת מתחיל מהצורה שלנו – אם אין לנו מודעות בתוכנו אז לא משנה באיזה סגנון או טכניקה אנחנו עשויים להתחיל שם.

בחלק זה אני הולך להציג למתחילים את האומנות היפה של ריקודי בטן.

רקדנים הציגו ריקודי בטן כסוג של פעילות גופנית, משהו מהנה ונגיש לכולם, לא רק לבעלי אורח חיים פעיל טיפוסי. הם אומרים שזה מגביר באופן משמעותי את כוח הליבה ואת החוסן, וקבוצות תרבותיות שבאופן מסורתי היו להן הזדמנויות מועטות לרקוד מחוץ לבתים או לכפר שלהן עשויות למצוא מוצא אקספרסיבי בכך. רקדנית הבטן אמירה שריף אמרה “זה עוקב אחר הנשימה שלך… כי אתה נושם כדי לשים לב למה שמרגיש טוב” ומסבירה כיצד “לעשות את זה נכון מספקת המון יתרונות”. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/דירות-דיסקרטיות-בחיפה/

אולי לא תוכל לעלות עלייה, אבל אתה יכול להשתמש בגופך כדי לחקור כמה מהיסודות של הריקוד המזרח תיכוני אם יש לך בן זוג!

אם אתה מכיר ריקודי בטן מסורתיים, המהלכים ללמוד איך לרקוד בעצמך הם כנראה די דומים. ריקודי בטן עובדים הכי טוב בלי נעליים ועם הרבה מקום.

הנה שלושה דברים שכדאי לעשות לפני ריקודי בטן לבד:

— קבע שיש מספיק מקום בחדר (ריקודי בטן קשה יותר בחללים קטנים!)

– הפעל מוזיקה שמרגישה טוב https://www.israelxclub.co.il/נערות-ליווי-בתל-אביב/

– תפסיק עם מה שאתה עושה ופשוט תעשה את זה